Utjecaj našeg rada

Pružajući dnevni obrok na mjestu obrazovanja, zadovoljavamo neposredne potrebe gladne djece te ih potičemo da idu u školu i obrazuju se, što im kasnije u budućnosti može poslužiti za izlaz iz siromaštva.

Kad je dobar dan, Sari treba tri sata hoda do škole. Dođe umorna i gladna, željno iščekujući svoju jutarnju šalicu kaše.

Rekla nam je: “Sram me je ovo reći, ali prije nego što su stigli Marijini obroci, često sam izostajala iz škole zbog gladi. Bila sam preumorna da se koncentriram na nastavu pa sam okolo tražila hranu.

“Kaša mi je jako fina. Daje mi snagu i pomaže mi da radim. Škola me čini sretnom. Jednog dana voljela bih biti učiteljica. Sanjam o tome da ću roditeljima izgraditi kuću.”

Što nam ljudi kažu o Marijinim obrocima

Open quote mark Mogu doći u školu svaki dan. Prije sam morao ostati doma zbog gladi. Volim učiti o znanosti i jednog bih dana htio biti znanstvenik. Close quote mark
Patrick Aoun, 10, Privatna škola Izivale, Montserrado, Liberija
Open quote mark Phala mi daje energiju da mogu trčati i skakati uokolo. Na nastavi mi pomaže da aktivno sudjelujem i slušam. Close quote mark
Chispin, 11
Open quote mark Prije Marijinih obroka, djeca nisu imala ništa za jesti u školi cijeli dan. Uvijek su bila umorna i nisu imala energije ili entuzijazma. Sada puno sudjeluju i trbusi su im puni! Close quote mark
Ravnatelj škole Moses Nderema, Privatna škola Kagolo, Malavi.
Open quote mark Jako je bitno da djevojčice dobiju obrazovanje. Ako samo jedna ili dvije djevojčice iz zajednice idu u školu, to će napraviti veliku razliku. Close quote mark
Fatmatta, razrednica, Liberija

Predani smo praćenju i ocjenjivanju našeg rada. Rezultate koristimo da bismo poboljšali program prehrane u školama i učvrstili našu organizaciju, kako bismo bili sigurni da možemo održati obećanje koje smo dali djeci i njihovim zajednicama.

Naš program doprinosi sljedećim pozitivnim promjenama:

  • Smanjen broj gladne djece u školama i vrtićima.
  • Veći broj djece ima pristup školama i vrtićima.
  • Poboljšano zdravlje i dobrobit djece u školama i vrtićima.
  • Više se djece uključuje u škole i vrtiće.
  • Djeca predškolske dobi bolje su pripremljena za osnovnu školu.
  • Povećava se uključenost i angažman zajednice u program prehrane.
  • Više djece napreduje u školama i u vrtićima.
  • Zajednica više vrednuje obrazovanje.
  • Potičemo druge da doprinose, podržavaju, preuzimaju i repliciraju učinkovite programe prehrane u školama.

Naša strategija praćenja, vrednovanja i učenja odražava našu predanost da procjenjujemo utjecaj našeg rada kroz kombinaciju dugotrajnog istraživanja i kontinuiranog praćenja. Dobivene podatke koristimo kako bismo izgradili i dijelili saznanja o tome što djeluje i što možemo unaprijediti.

Možete saznati više o Teoriji promjene Marijinih obroka te o tome kako mjerimo utjecaj našeg rada na djecu i zajednice u našoj Strategiji praćenja, vrednovanja i učenja za razdoblje 2018.-2020.

Pogled nastavnika

U Malaviju dopiremo do 30% ukupne osnovnoškolske populacije u državi. Irene Kaferapanjira podučava u osnovnoj školi Blantyre za djevojčice u Malaviju otkako smo tamo počeli s obrocima 2008. godine.

Sjeća se kako je to bilo prije nego što su djeca dobivala Marijine obroke:

„Učenice nisu dolazile u školu, a kada su došle, nisu bile koncentrirane u razredu. Bile su uvijek tako gladne, a to je otežavalo podučavanje.”

„Sada je suprotno. Zbog ovog programa, više učenica dolazi u školu, ostaje u školi i poboljšava svoje ocjene. Kad bi Marijini obroci prestali s prehranom, bilo bi puno izostanaka.”

Ostajemo posvećeni pružanju naših programa školske prehrane najgladnijoj djeci u svijetu s najvećom potrebom, koristeći naš jedinstveni pristup koji je jednostavan ali nikad pojednostavljen.

Puno je različitih načina na koje možete pomoći donirajući svoje vrijeme, novac, misli i molitve.